اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

اميرحسين عشق مامان

اميرحسين شيطون ميشه

1390/2/6 11:29
نویسنده : مامانش
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به گل پسر خوشگلم اميدورام هميشه سالم و شاد باشي  ديشب خيلي ماماني رو اذيت كردي آخه گل پسرم من وقتي از سر كار ميرسم خونه فقط بايد به فكر غذاي تو وبابايي باشم تو يكم بايد موقعيت ماماني رو درك كني اما ديشب خيلي شيطوني كردي اينقدر شيطوني كردي كه من از خستگي زدم زير گريه  بنده خدا بابايي ترسيد و تورو يه يه ساعتي نگه داشت تا من آروم بشم نميدونم چرا اين روزها اينجوري شدم  الهي قربون اون قدت برم الهي قربون اون چشماي خوشگلت برم هفته پيش با خودم آورده بودمت اداره نميدوني همكارها چه مرد و چه زن واست چيكار ميكردن همه ميگفت اين چقدر بانمكه مثل عروسك ميمونه مامان همش نگران بود  كه چشمت نكنن  الهي دورت بگردم الان شما 8 ماهت تموم شده و به زودي ميري  تو نه ماهگي دورت بگردم يواش يواش داري بزرگ ميشي عزيز دلم راستي رفتيم با بابايي يه كالاسكه واست خريدم اينقدر خوشگله كه نگو اما شازده هنوز عادت نكردي توش بشيني همش غرغر ميكني عزيزم. دوباره ميام برات مينويسم فقط اينو بدون كه خيييييييييييييييييييييييلي  دوست دارم عروسك ماماني .

پسندها (1)

نظرات (0)